شهرداری رشت
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
به پرتال مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت خوش آمدید
آمادگی کامل آتش نشانان و تجهیزات تخصصی زمستانه برای مواجهه با حوادث احتمالی درفصل سرما/ آتش نشانی رشت 1399/08/17
آمادگی کامل آتش نشانان و تجهیزات تخصصی زمستانه برای مواجهه با حوادث احتمالی درفصل سرما/ آتش نشانی رشت
 
 

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرام مومنی رییس سازمان  آتش نشانی رشت از آمادگی کامل آتش نشانان و ناوگان خودرویی و تجهیزات زمستانه این سازمان برای مواجهه با حوادث احتمالی فصل سرما خبر داد.

 مومنی با تاکید بر اینکه تجهیزات انفرادی آتش نشانان، موتور پمپ های روبین، اره موتوری، کف کش ها و... جهت مواجه با پیش آمد های غیر منتظره احتمالی  برای امداد رسانی به شهروندان بازبینی می شوند، ادامه داد: خودروهای برف روب و دیگر خودروهای امدادی این سازمان نیز همه روزه و بطور هماهنگ و برنامه ریزی شده؛ مورد کنترل قرار می گیرند و خرابی ها و مشکلات احتمالی توسط تیم تخصصی فنی و خودرویی این سازمان رفع نقص می شوند.

بدین منظور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت آمادگی خود را همانند همیشه درکنار اعضای ستاد بحران استان، برای ارائه ی خدمات مرتبط به شهروندان اعلام می دارد.

 همین گزارش حاکی است:  بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی استان گیلان و نقشه های هواشناسی که نشان دهنده عبور جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است که در برخی مناطق استان ابرناکی، بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود که بواسطه آن با کاهش محسوس دما(5 تا 12 درجه) بارندگی و وزش باد(در برخی مناطق شدید یا خیلی شدید) طی روزهای شنبه و یک شنبه روبرو هستیم که از روز دوشنبه کاهش ناپایداری، کاهش ابر مورد انتظار است.

 
تعداد بازدید: 2197
هدف شهرداری ، ارائه خدماتی موِثر در راستای بهبود و توسعه شهری است
Powered by DorsaPortal