شهرداری منطقه دو رشت
1400/08/27 رشد 38 درصدی درآمد شهرداری منطقه دو در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته
رشد 38 درصدی درآمد شهرداری منطقه دو در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته

 

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت،محمد حسین فلاح معاون مالی،اقتصادی منطقه دو شهرداری رشت دو شهرداری رشت در گفت و گویی از تحقق بیش از 75  درصدی بودجه شهرداری منطقه دو در شش ماه نخست امسال خبر داد.

 

وی وصولی منطقه دو در شش ماه نخست امسال را بیش از 401 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: درآمد منطقه دو در شش ماه نخست امسال در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته حدود 40 درصد رشد داشته است.

فلاح کسب منابع درآمدی را از مهمترین چالش های مدیران شهری عنوان نمود و افزود: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری افزایش سرسام آور هزینه نهاده های تحت عمل خود و عدم رشد منابع درآمدی به نسبت هزینه بوده و لذا مجموعه مدیریت شهری در راستای  وصول مطالبات و ایجاد راهکارهای نوین جهت رفع شکاف ایجاد شده بین هزینه و درآمد به صورت جدی تلاش می کند.

به گفته وی تنها راه برون رفت شهرداری ها از چالش های مالی موجود ایجاد ردیف های درآمدی پایدار بوده تا اثرپذیری این تشکبلات از سیکل های تجاری( رکود و رونق) به حداقل رسیده و ردیف های درآمدی اتفاقی و دفعی در بودجه شهرداری به کمترین مقدار ممکن برسد.

معاون مالی،اقتصادی منطقه دو شهرداری رشت نقش مهم شهروندان در اداره و توسعه شهر در راستای مشارکت با شهرداری حائز اهمیت دانست و افزود: حضور و مشارکت شهروندان در اداره شهر یکی از اصول مهم و اساسی برای توسعه پایدار محسوب می شود.

 

 

تعداد بازدید: 2249
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal