شهرداری منطقه دو رشت
1401/06/08 دیدار مدیر منطقه دو با مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی گیلان
دیدار مدیر منطقه دو با مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی گیلان

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت با یاسر تقوی مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

یزدانی ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی گیلان از آمادگی و حمایت شهرداری منطقه دو در راستای برگزاری برنامه ها و اقدامات فرهنگی مشترک در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی سخن گفت.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به اینکه بافت تاریخی و مرکزی رشت در محدوده منطقه دو قرار دارد اظهار داشت: شهرداری به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی همواره در عرصه فرهنگی نیز پیشتاز است و منطقه دو شهری نیز با توجه به استقرار در محدوده بافت مرکزی از موقعیت استراتژیک در اجرای و پیشبرد برنامه های فرهنگی برخوردار است.

 

یوسف یزدانی راه اندازی کتابخانه در محدوده منطقه دو شهری،برگزاری نشست های کتابخوان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ...را با مشارکت ما بین شهرداری منطقه دو و نهاد کتابخانه های عمومی گیلان خواستار شد.

 

یاسر تقوا مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت افزایش سرانه مطالعه در استان گیلان اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ مطالعه تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی کتابخانه مرکزی رشت اظهار کرد: راه اندازی این کتابخانه می تواند نقش مهمی در افزایش سرانه فضای مطالعه گیلان ایفا کند و جزو ضروریات اقدامات فرهنگی استان است.

 

 

 

تعداد بازدید: 1033
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal