شهرداری منطقه دو رشت
1401/07/01 مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل منطقه دو شهرداری رشت برگزار شد
مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل منطقه دو شهرداری رشت برگزار شد
 به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل منطقه دو شهرداری رشت با حضور یزدانی مدیرمنطقه دو و حبیبی مسئول ایثارگران شهرداری رشت برگزار شد.
 

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با رشادت های شهدا و ایثارگران یک وجب از خاک جمهوری اسلامی جدا نشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت تکریم و رسیدگی به خانواده های معظم شهدا بیان داشت: باید رسیدگی و سرکشی به خانواده های معظم شهدا همواره در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش جامعه امروز مرهون رشادت های خون شهدا است و همه ما موظفیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان گام برداریم.

 

حبیبی مسئول ایثارگران شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری رشت یکی از بزرگترین جامعه فرزندان شهدا و ایثارگران را در بین دستگاه های اجرایی دارا است اظهار داشت: رسیدگی به امورات ایثارگران و فرزندان شهدا در اولویت های حوزه ایثارگران شهرداری قرار دارد.

 

در این مراسم همچنین فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل منطقه دو به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و در انتها نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل منطقه دو تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 910
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal