شهرداری منطقه دو رشت
1401/12/26  تجلیل از فرزندان شهدای شاغل منطقه دو شهرداری رشت
تجلیل از فرزندان شهدای شاغل منطقه دو شهرداری رشت

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، جلسه تجلیل از فرزندان شهدای شاغل منطقه دو به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا با حضور دانش شکیب مدیر منطقه دو و حبیبی مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت برگزار شد.

 

محمد دانش شکیب در این جلسه خدمت رسانی و ارج نهادن به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مدیران دانست و افزود:خانواده های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و هرچه قدر از سوی مسئولان برای آنان خدمت شود باز نمی توان گوشه ای از از زحماتشان را جبران کرد.

 
 
 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به اینکه شهدا منشا برکت،پیشرفت و آرامش کشور بوده اند تصریح کرد: امروز ما میراث دار آن شهدای گرانقدر هستیم و موظفیم فرهنگ ایثار و شهادت را برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تببین کنیم.

 

حبیبی مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت نیز در این دیدار اظهار داشت: الگو بودن و برکت حضور و فعالیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مجموعه شهرداری رشت به خوبی هویدا است و ما وظیفه خود می دانیم تا تجلیل و تقدیر از این پرسنل گرامی را در شان و جایگاه آنان ادا کنیم.

 

حبیبی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا در مجموعه شهرداری رشت از توانمندی بسیاری در سطوح مختلف برخوردار هستند اذعان داشت: شهرداری رشت بزرگترین خانواده شهدا و ایثارگران را در بین دستگاه های اجرایی گیلان دارد و افتخاری بزرگ برای شهرداری محسوب می شود.

 

در ادامه نیز فرزندان شهدای شاغل منطقه دو نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و در انتها با اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا از فرزندان شهدا قدردانی شد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 2757
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal