ریاست اداره تشخیص و ثبت درآمد |
 نام و نام خانوادگی :میترا زینی پست سازمانی : رئیس اداره تشخیص و ثبت درآمد مدرک تحصیلی : کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی
متولد: رشت
تلفن تماس :33260021-013
شرح وظایف اختصاصی رئیس اداره نظارت بر عوارض و وصول درآمد
• نظارت بر حسن اجرای محاسبه عوارض شهرداری و مصوبات مربوطه.
• شناسایی کمبودها و نیازهای درآمدی شهرداری و برنامه ریزی برای تامین آنها.
• اتخاذ تدابیر لازم برای ارزیابی فعالیتهای شهرداری و برنامه ریزی برای اصلاح و بهبود آن.
• تجزیه و تحلیل ساختار درآمدی شهرداری و برنامه ریزی برای بهبود و اصلاح آن.
• برنامه ریزی برای ساده سازی و یکسان سازی رویه های وصول عوارض و درآمدهای شهرداری.
• نظارت بر وصول تعرفه مصوب شهرداری در زمینه کسب، پیشه وران، تابلوهای تبلیغاتی و نظایر آن (اعم از اینکه به منطقه تفویض و یا به صورت متمرکز مورد اقدام قرار گیرد).
• نظارت و رسیدگی بر وصول عوارضی که از طریق سازمانهای دولتی و سایر موسسات وصول می شود و باید در وجه شهرداری واریز گردد.
• ارائه پیشنهاد برای افزایش بهره وری و همکاری در تهیه و پیاده سازی پیشنهادات.
• انجام سایر وظایف محوله از سوی مقام مافوق.
شرح وظایف کارشناس درآمد
• شناسایی کمبودها و نیازهای درآمدی شهرداری و برنامه ریزی برای تامین آنها.
• اتخاذ تدابیر لازم برای ارزیابی فعالیتهای شهرداری و برنامه ریزی برای اصلاح و بهبود آن.
• برنامه ریزی به منظور ایجاد تناسب بین خدمات دریافتی و وجوه پرداختی بابت آنها.
• انجام مطالعات و ارائه طرحهای جدید درآمدی در خصوص اخذ بهای خدمات.
• ارائه پیشنهادات برای افزایش بهره وری و همکاری در تهیه و پیاده سازی پیشنهادات.
• تنظیم حساب درآمدها و هزینه ها و محاسبات کل و تهیه گزارش عملیات مالی و ارسال به مراجع ذیربط.
• بررسی منابع درآمدی شهرداری و نظارت بر درآمد حاصل از فروش اموال و املاک شهرداری.
• بررسی عملکرد ردیفهای درآمدی برای پیش بینی بودجه سنواتی شهرداری.
• شرکت در سمینارها و نشست های تخصصی در زمینه مسائل درآمدی شهرداری.
• انجام سایر وظایف محوله از سوی مقام مافوق.
| |
1398/07/02 |